Fortum on Suomessa 1998 perustettu energia konserni jolla on liiketoimintaa kymmenessä maassa. Konserni työllistää n. 19000 työntekijää ja se omistaa n. 200 voimalaitosta.

Fortumin missio on edistää muutosta kohti puhtaampaa maailmaa. Se tarjoaa asiakkailleen ja yhteiskunnalle puhdasta energiaa ja kestäviä ratkaisuja.

Niillä pyritään varmistamaan nopea ja luotettava siirtymä kohti hiilineutraalia taloutta.

 

Vivotech Oy:n on tehnyt Fortumin kanssa markkinointiyhteistyötä vuodesta 2015. Olemme toimittaneet Fortumille mm. brändättyjä latauspisteitä lapin ja keskisuomen hiihtokeskuksiin.  

Palvelu on todella käytetty ja tykätty hiihtäjien keskuudessa ja tarjoaa samalla innovatiivisen ja erottuvan tavan Fortum brändimarkkinointiin.

Laitteet on teipattu Forumin väreihin ja näytönhallinta on Fortumilla. Latauspisteet on yhdistettty verkkoon, ja Vivotech Digital Signage ohjelmiston avulla Fortum bränding pystyy vaihtamaan näyttön materiaaleja vaikka kännykällä.

”Fortum Ski” yhteistyö aloitettiin vuonna 2018 ja jatkuu edelleen. 

 

 

Golf sovellukset syövät paljon virtaa ja ongelmaksi moneksi muodostuu että puhelimen akku ei kestä aina koko kierrosta. Kannettavat varavirtalähteet ovat loistava ratkaisu tähän. 

Varavirtalähteet tarjoavat myös loistavan mahdollisuuden brändinäkyvyyteen.

Ne ovat näkyvästi tarjolla Caddiemasterin tiskillä, ja niitä saa lainata veloituksetta.

Olemme toimittaneet Fortumille brändättyjä varavirtalähteitä yhteistyössä Mediateon kanssa kymmenille kentille ympäri Suomen.

Lisäksi olemme tehneet Fortumin kanssa useita yksittäisiä projekteja, mm. Horsepower brändätyt latauspisteet raviradoille ym. ym.